Максималды ROI үшін тұтынушыны алу құнын қалай төмендетуге болады

Тұтынушыны алу құны – CAC

Сіз бизнесті жаңадан бастаған кезде, шығындарға, уақыт пен энергияға қарамастан, кез келген тәсілмен клиенттерді тарту қызықтырады. Дегенмен, сіз үйреніп, өскен сайын тұтынушыларды сатып алудың жалпы құнын ROI-мен теңестіру маңызды екенін түсінесіз. Мұны істеу үшін сізге тұтынушыны алу құнын білу қажет (ОАО).

Тұтынушыны сатып алу құнын қалай есептеу керек

CAC есептеу үшін сізге белгілі бір уақыт аралығында жаңа тұтынушыны алумен байланысты барлық сату және маркетинг шығындарын бөлу қажет. Егер сізге таныс болмасаңыз, біз оны қарастырамыз CAC формуласы Мұнда:

CAC = \frac{(Жалпы\ Маркетинг)\ +\ (Сату\ шығыстары)}{\ Жаңа\ Тұтынушылар\ Сатып алынғандар}

Қарапайым тілмен айтсақ, егер Карл лимонад қоймасын сатуға 10 доллар жұмсап, бір аптаның ішінде он адам өз өнімін сатып алса, оның осы аптадағы сатып алу құны $1.00 болады.

  • $10/10 = $1.00

Сіздің тұтынушыны алу құны қандай?

Бұл жоғарыда өте қарапайым мысал. Әрине, кәсіпорын деңгейіндегі компанияда CAC әлдеқайда күрделі:

  • Жалпы маркетинг – бұл сіздің маркетингтік қызметкерлеріңізді, агенттіктеріңізді, активтеріңізді, бағдарламалық жасақтама лицензияларын және сіз сатып алуға қосқан кез келген жарнаманы немесе демеушілікті қамтуы керек. жаңа клиент.
  • Жалпы сату шығындары – бұл сіздің сату қызметкерлерін, олардың комиссияларын және олардың шығындарын қамтуы керек.

Басқа күрделілік - тұтынушыларды сатып алған уақытты дұрыс өлшеу. Маркетинг және сату шығындары бүгінгі күні сатып алынған тұтынушыға бірден әкелмейді. Сіз өзіңіздің орташа сатып алу жолыңызды бағалауыңыз керек… әлеуетті тұтынушы сіздің өніміңіз туралы хабардар болған кезде олар нақты түрленетін жерге дейін. Көбінесе бұл салаға, бюджеттік циклдерге және келіссөздерге байланысты айлар немесе тіпті жылдар болуы мүмкін.

Сондықтан болашақтардың сіз туралы қалай естігенін, олар сізбен алғаш байланысқан кезде, нақты конверсия күніне дейін жақсырақ анықтайтын кіріс стратегиясын енгізу өте маңызды.

Тұтынушыны сатып алу құнын қалай төмендетуге болады

Сіз өзіңіздің CAC-ды қалай есептеу керектігін білгеннен кейін, әр тұтынушыдан сау пайда көру үшін оны төмендеткіңіз келеді. Сіз жасағыңыз келетін тағы бір нәрсе бар тұтынушыларды сақтау — Тұтынушыны сатып алу бар тұтынушыларға сатудан жеті есе қымбатқа түсуі мүмкін!

Тұтынушыларды сатып алу құнын оңтайландыру бойынша қосымша кеңестер алу үшін, GetVoIPТөмендегі инфографика бес инновациялық стратегияны көрсетеді. Мысалы, тартымды және мағыналы мазмұн жасау тұтынушылармен оларды сатып алу нүктесіне тез жеткізетін байланыс орнатуға көмектеседі. Кейбір өлтіруші CTA қосыңыз, сонда сіз тұтынушыларды олар тұтынатын мазмұнның бірінші бөлігін сатып алатынын таба аласыз!

Сіз сондай-ақ маркетингті автоматтандыруды өз пайдаңызға пайдалана аласыз. Мысалы, Birchbox жазылушылары сұлулық туралы кеңестер мен макияжға арналған трюктар туралы электрондық хаттардан кейін сәлемдесу хатын алады. Бұл адамдардың көпшілігі әлі сатып алған жоқ, бірақ компания алдын ала көптеген тегін құнды ұсынады. Сондай-ақ тиімділікті арттыру үшін чат-боттарды, автоматтандырылған жеке электрондық пошталарды және әлеуметтік медиа науқандарын пайдалануға болады.

Төменде осы және басқа кеңестерді таба аласыз. CAC-ды білу және жақсарту арқылы сіз инвестициядан көбірек қайтарымды көре аласыз және бұл әрқашан тамаша нәрсе!

Тұтынушыны сатып алу құнын қалай есептеу керек

Сен не ойлайсың?

Бұл сайт спамның төмендеуі үшін Akismet пайдаланады. Деректеріңіздің қалай өңделетінін біліңіз.